já to vždycky bral jako obousměrný přechod, protože není možné mít pitomé auto a napojit ho na riggerův mozek, aby dělalo všechno to co má. Všechna auta v Shadowrunu mají autopilota, a musí mít hromady senzorů, kterými předávají informace ze svého těla i okolí riggerovi do mozku, a zase musí mít zpětné kanály, kterými je rigger řídí. Moje myšlenka byla, že teď máme dva jednosměrné kanály, jedno je chování volantu a pedálů plus kontrolky a střední ucho řidiče, které předávají informace jedním směrem, a druhý, oddělený, je volant, pedály, řadící páka a několik tlačítek, které předávají informace směrem druhým.
Reálně (myšleno ve světě SR) tam ale stejně musí být implementační rovina, která riggerovy myšlenky převede na signály zpracovatelné autem, přes nějakou vrstvu AI. Rigger se třeba nebude přímo starat o zvyšování výkonu elektromotorů, každého ze všech čtyř separátně, jen bude chtít, aby auto jelo rychleji a momentálně táhlo trochu doleva, a AI auta se postará o převedení těchto myšlenek do řídících signálů pro jednotlivé motory v kolech.